ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קיצוצים ב"מקסימדיה"
סמנכ"ל הכספים, שי קידר וסמנכ"ל השיווק שי גינסבורג פוטרו עקב קשיים כלכליים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
14/10/2004 16:25
חברת שילוט החוצות הגדולה בענף, מקסימדיה, מפטרת שני סמנכ"לים, שי קידר, סמנכ"ל הכספים ושי גינסבורג, סמנכ"ל השיווק, כמו כן מספר פוטרו מספר עובדים נוספים בחברה.  ההערכה היא שסבב הפיטורים נובע ממשבר כלכלי אליו נקלעה החברה, כמו ענף שילוט החוצות כולו.
 
החברה שלטה על כ-38 אחוז מסך ההכנסות בענף בשנת 2003, אחריה נמצאות חברת רפיד ופוסטר מדיה. החברה עוסקת בשילוט חוצות, פרסום על גבי אוטובוסים, שילוט רחוב  ופרסום בנקודות מכירה. כאשר בבעלותה נמצאות החברות עבודי-נור, גלגלי זהב, ותלרוף.

על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, במהלך שנת 2004 פרסמה החברה בהיקף של 22,439,277 (ינואר-אוגוסט, הנתונים במחירי מחירון, הנתונים בפועל נמוכים בכ-60 אחוז). על-פי סקר BDI היקפי המכירות בענף שילוט החוצות בשנת 2003 עמד על כ-625 מיליון שקל, כאשר מדובר ב ירידה של כ-16אחוז לעומת 2002. עד מועד פרסום הידיעה לא התקבלה תגובתה של החברה


תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...