ראשי > כלכלה > מנהל על הכוונת
בארכיון האתר
מבצע קר
טל פמסון מלין על ההתיפיפות של הוט בפנייה ללקוחות הותיקים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
טל פמסון
17/10/2004 15:44
לפני יומיים פרסמה בריש גלי חברת הכבלים hot כי היא יוצאת לדרך חדשה: מבצע לכל החיים ללא התחייבות. החברה עוד התגאתה לומר כי היא למדה שכל החברות שנלחמות היום בשוק התקשורת יודעות לתת שירות רק למצטרפים החדשים, אך הזניחו את הלקוחות הקיימים. מה שעובדתית אין לי ויכוח עימה.
 
שמעו סיפור - למרות שאיני גאה לספר זאת, אני לקוח של חברת הכבלים. כן, חתמתי על טופס וירטואלי (את החוזה לעולם לא שולחים ללקוח) שאני מתחייב להיות לקוח במשך שנה שלמה בחברה. בתמורה לכך, קיבלתי מחיר נחמד עבור חבילת בסיס ושתי חבילות נוספות (סרטים וספורט).
 
אולם, לאחר שכתבתי את הידיעה על המבצע החדש של הוט לפני כיומיים חשבתי לעצמי, מדוע לא להגדיל את מספר החבילות שלי, לשלם מחיר זול יותר ובמיוחד להרגיש חופשי יותר כאשר אני יודע כי איני מחויב עוד להיות לקוח במשך שנה שלמה.
 
שכן הרי חברת הכבלים פרסמה שלקוחות ותיקים וחדשים יכולים לקבל מבצע לכל החיים במחיר של 199 שקלים על חבילת בסיס + 4 חבילות נוספות. כמו כן, ניתן לקבל ממיר דיגיטלי אחד בהשאלה חינם ומחיר סמלי עבור הממירים האחרים. בנוסף, אחד הפרטים החשובים בתוכנית החדשה, הוא שניתן להתנתק בו ביום שמבקשים, מכיוון שהלקוחות לא מחויבים. שווה לא?
 
אז התקשרתי לחברת הכבלים, ולאחר זמן קצר (להפתעתי), ענתה לי נציגה של חברת הכבלים. הצגתי את עצמי כלקוח ותיק של החברה ובקשתי להצטרף לתוכנית החדשה. ביקשתי גם הסבר קצר על תנאי ההצטרפות, למרות שאני יודע אותם, רק כדי לוודא.
 
הנציגה ביקשה ממני באדיבות להשאיר מספר טלפון שיוכלו לחזור אליי ב-48  השעות הקרובות כדי להסביר לי. ושוב ראוי לציון כי שעה אחת בלבד לאחר מכן, חזר אליי נציג מכירות אדיב שהחל להסביר לי לפשר התוכנית החדשה. על פי תנאי המבצע אפשר להצטרף מיידית לתוכנית. אולם משיחה עימו הובהר לי כי לא כך פני הדברים. מסתבר, שלקוח ותיק יכול להצטרף לתוכנית החדשה רק כאשר מסתיימת תקופת ההתחייבות הקיימת, ולא מיידית.
 
כך שאם נותרו לכם, נניח, 11 חודשים למבצע הנוכחי, עליכם להמתין את כל התקופה (כמעט שנה) עד למימוש המבצע האמור. למען הסר ספק, בהודעה הרשמית של הוט נאמר כי למבצע ניתן להצטרף מייד.
למען ההגינות, בסופו של דבר הצטרפתי למבצע. אבל לא בלי קמצוץ של טעם מר בפה.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...
מנהל על הכוונת
החבילה של לופוליאנסקי  
חצר המשחקים  
הפדגוג  
עוד...