ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
גלובוס יונייטד בקמפיין תדמית
במסגרת הקמפיין תתן החברה חסות למגזין חדש בתחום ה-DVD
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה,
21/10/2004 16:20
חברת גלובוס יונייטד, המשווקת סרטי DVD, יוצאת בקמפיין חדש בעיתונות ובקולנוע בהיקף של 100 אלף דולר.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום טמיר- כהן/ JWT, יעלה תחת הסיסמה: "אנשים שאוהבים קולנוע קונים סרטים" ויכלול בין היתר תמונות של כוכבי הסדרה סיינפלד.
 
במסגרת הקמפיין, תתן החברה חסות למגזין רבעוני ראשון בתחום ה-DVD, שהופק על-ידי עיתון "מעריב". המגזין יכלול כתבות אודות סרטי DVD חדשים, סרטים שעומדים לצאת, נתוני מכירות, סיפורים וחדשות מהוליווד.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...