ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
סמסונוב: "אנחנו צריכים להיות חלק מחברות המדיה החזקות"
גליקמן-נטלר-סמסונוב במגעים להעברת רכישת המדיה מפוגל/OGLIVY
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה,
25/10/2004 13:41
"בשנה הבאה לא נרכוש את המדיה בטלוויזיה באותה מתכונת כפי שרכשנו עד עכשיו", אומר ל-NRG, גיל סמסונוב, מבעלי משאד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב.
 
עד כה שיתף המשרד פעולה עם פוגל/OGLIVY, בנוגע לרכישת המדיה, אולם בשבועות האחרונים החל סמסונוב לנהל מגעים  עם חברות מדיה אחרות, בהן:  יוניברסל מקא'ן (מקבוצת מק'אן אריקסון) וקונצ'רטו (מיזם המדיה המשותף לגיתם, יהושע, יורו ת"א, ליניאל ודרורי-שלומי).
 
"אנחנו צריכים להיות חלק מחברות המדיה החזקות בתחום", אומר סמסונוב.
 
ההערכה היא כי במידה וגליקמן-נטלר-סמסונוב אכן יחבור לחברת מדיה, הרי שגם בפוגל יאלצו לערוך שינוי באופן קניית המדיה של המשרד.
 
מנכ"ל פוגל, רענן סעד, מסר בתגובה: "יש בין גליקמן לפוגל שותפות של מספר שנים, שתרמה מאוד לשני המשרדים. אני לא רואה סיבה ששותפות זו לא תמשיך".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...