ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
איגוד הפרסום מסרב לתמוך במק'אן
החליט שלא להיענות לפנייה הנרגשת של משרד הפרסום להצטרף לעתירה נגד הרשות; שלמור: "לא מיצינו את המהלכים"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה,
27/10/2004 13:23
איגוד חברות הפרסום איתן בדעתו שלא להצטרף לעתירהשל משרד הפרסום מק'אן-אריקסון כנגד הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו. זאת  גם לאחר מכתב אישי נרגש, שנשלח להנהלת האיגוד על-ידי  המנכ"לים המשותפים שירה מרגלית ואורן פרנק, בו ביקשו מהאיגוד לזנוח את דרך הפשרה ולהצטרף למאבק המשפטי נגד "התנהלותה האלימה של הרשות השנייה".
 
כפי שפורסם ב-NRG, במק’אן-אריקסון החליטו לעתור לבג"ץ, בדרישה שישווה את ההגבלות החלות על פרסומות  להגבלות החלות על התוכן הטלוויזיוני.
 
יו"ר האיגוד, רמי שלמור, ל-NRG: "אני לא מרגיש שמיצינו את המהלכים שהתחלנו בהם מול הרשות השנייה. כרגע אנו עובדים בשני מישורים - בועדת האתיקה המשותפת (לאחרונה מונה משה גאון כנציג הפרסומאים להשתתף בועדה) ובמהלך לסימול הפרסומות".

לדברי שלמור, "רק אם לא נגיע להישגים בדרכי שלום, נבחר בדרך המאבק".

אורן פרנק בתגובה: "לא קיבלתי עדיין את תשובתו של שלמור. בכל מקרה אנו נמשיך את המאבק והעתירה לבג"ץ, עם האיגוד או בלעדיו".
 
יצוין כי הדיון בעתירה של מק'אן יערך ב-8 בנובמבר.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...