ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קולגייט בקמפיין לערכת הלבנת שיניים ביתית
הקמפיין באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי הוא בהיקף מיליון דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
28/10/2004 10:47
חברת קולגייט יוצאת בקמפיין להשקת  Colgate Simply White, ערכה ביתית להלבנת שיניים, בהשקעה של מיליון דולר.
 
הקמפיין העולמי עבר אדפטציה, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי/Y&R ויכלול טלוויזיה ועיתונות, תחת הסיסמא: "שיניים לבנות יותר בתוך 14 ימים".

מהחברה נמסר כי בשנה החולפת, נמכרו בארה"ב קרוב ל-16 מיליון יחידות . בחברה העריכו את פוטנציאל המכירות של המוצר בישראל בכ-55 מיליון שקלים  (כרבע מגודלו של שוק השיניים בישראל).
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...