ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
סופר-פארם תשווק כמוסות ג'ל משכך כאבים
הרשת פותחת עוד חזית מול יצרני התרופות : תשווק את התרופות תחת המותג "לייף"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יעל גרוס
1/11/2004 8:50
רשת סופר-פארם פותחת עוד חזית מול יצרני התרופות - למעריב נודע כי הרשת השיקה לאחרונה את "איבופרופן ליקווי ג'לס", משכך כאבים חדש על בסיס ג' ל איבופרופן נוזלי. בכך נכנסת סופר-פארם לתחום האופנתי של כמוסות הג'ל, ולתחרות נוספת מול הספקים הגדולים שעובדים בשבילה, באמצעות מותג פרטי שמיוצר עבורה ומקודם על-ידה בבתי-המרקחת של הרשת. המוצר מיוצר על-ידי חברת דקסון-ומחירו 28 שקלים ל-20 כמוסות.
 
לפני כשנה הוציאה הרשת את סדרת התרופות ללא מרשם OTC, במסגרת המותג הפרטי שלה "לייף". כיום תופסים מוצרי הסדרה כ-10% מהקטגוריות שבהן הם פועלים - הורדת חום ושיכוך כאבים, צינון, חום בילדים, צרבת, הרפס ושטיפת פה. יאיר עשהאל, סמנכ"ל השיווק של סופרפארם, אומר כי בשנה האחרונה נרשם גידול במכירות בכל הקטגוריות שאליהן נכנסו מוצרי לייף, הן בכסף והן ביחידות.
 
מגמת השימוש בכמוסות ג'ל בתחום התרופות ללא מרשם נמצאת בעלייה משמעותית - הכמוסות הנוזליות והשקופות נחשבות חדשניות, נוחות לבליעה ומהירות פעולה. מרבית מוצרי הג'ל הנוזלי מטפלים בכאבים ובחום, כמו למשל "אדוויל ליקווי ג'ל", " נורופן" נוזלי ו"אדקס ליקווי ג' ל", שהושק לאחרונה. יוצא הדופן היחיד בקטגוריה הוא "אקמול צינון ליקווי ג' ל" של טבע, שמטפל גם בצינון.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...