 |
גידול של כ-300% במספר תלונות הצרכנים כנגד חברות הטלוויזיה הרב ערוצית נרשם בחודש אוקטובר בפורומים לצרכנות. באוקטובר היו 20 תלונות כנגד חברות הטלוויזיה הרב ערוצית - hot ו-yes המהווים כ-7% מסך כל התלונות באוקטובר. זאת לעומת 7 תלונות בחודש ספטמבר - 5% מסך התלונות. רוב התלונות, כ-5% מסך התלונות הופנו כנגד חברת הוט. בחודש אוקטובר 2004 נצפתה ירידה בשיעור של כ-10% בסך פניות הגולשים לפורומים לצרכנות ברשת האינטרנט. זאת לאחר ירידה בשיעור של כ-15% שנרשמה בחודש ספטמבר וירידה נוספת, בשיעור של כ-10%, שנרשמה באוגוסט. באוקטובר נרשמו כ-540 פניות וכ- 5,000 תגובות לפניות לעומת כ-600 פניות וכ- 4,000 תגובות בספטמבר. באוקטובר נצפתה גם ירידה במספר הגולשים המבקשים לקבל עצות בפורומים לצרכנות. מתוך 540 פניות באוקטובר כ-260 היו שאלות ובקשות למתן עצה צרכנית, המהווים כ-48% מסה"כ הפניות, לעומת כ- 350 פניות בספטמבר, 380 פניות באוגוסט ו-355 פניות ביולי. מדובר בתופעה שהייתה במגמת עליה והחל מחודש ספטמבר היא במגמת ירידה. כך עולה מסריקת הפורומים המובילים שמבצעת מחלקת האינטרנט בחברת יחסי הציבור "גוב קרטין עתונות ותקשורת". עליה של 4% נרשמה במספר התלונות כנגד אתרי מכירה ברשת והוא הסתכם בכ-16% מסך התלונות, לעומת כ-12% בספטמבר. הקטגוריה 'שירות לקוי' רשמה ירידה בשיעור של כ- 4% , סה"כ: 28% מכלל התלונות. כנגד חברות הסלולר נרשמה עליה במספר התלונות והן הגיעו ל-5% מכלל התלונות, לעומת 4% בחודש שעבר.
|
 |
 |
 |
 |
|
|