ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
"מלך הג'ינגל" חוזר
שפ"מ מחדשת את התחרות לבחירת הג’ינגלים הקריאטיביים ביותר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
1/11/2004 14:42
שפ"מ (זכיינית הפרסום ברשתות הרדיו של קול ישראל) מחדשת את תחרות "מלך הג’ינגל" לבחירת הג’ינגלים הקריאטיביים ביותר.
 
התחרות תתקיים אחת לחודשיים ותכלול את התשדירים החדשים ששודרו ברשתות קול ישראל במהלך החודשיים שקדמו לתחרות.
 
צוותים מתחלפים של מפרסמים ופרסומאים, יבחרו את התשדירים המצטיינים, שיזכו את יוצריהם (קריאייטיב, תקציבאי/ת, מדיה ונציג המפרסם) בסוף שבוע באילת.
 
מנהלת השיווק והפרסום של שפ"מ, שרית אריסון מסרה: "נכון שבעבר הייתה לנו תחושה שאולי התחרות מיצתה את עצמה, אבל יותר ויותר אנשי פרסום שואלים אותנו בזמן האחרון מדוע בעצם הפסקנו? מאחר ואנחנו רואים בתחרות כלי חשוב לעידוד הקריאטיביות בתשדירי הפרסום, אנחנו יותר משמחים להיענות לפניות לחדשה".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...