 |
בנק הפועלים פתח היום בפעילות שיווקית לקראת סוף השנה. הפעילות כוללת השקת מוצרים מובנים חדשים. הסדרה תכלול מוצרים לפי טווחי זמן ההשקעה, סוגי מטבעות שונים, מדדי מניות וריביות. המוצרים פותחו במגמה לתת מענה על תנאי המקרו הנוכחיים: שווקי מניות מדשדשים, מיצוי תהליך ירידת הרבית בארץ, הצפי לעלייה בריבית בנק ישראל ומגמת העלייה בריביות בעולם. במסגרת הפעילות ישיק הבנק סדרת מוצרי השקעה חדשים. קטגוריית מוצרי השקעה תקרא "טווח מנצח" – מוצרי השקעה שקליים עם סיכוי לתשואה גבוהה יותר מפיקדונות וסיכון נמוך יחסית. מוצרי "טווח מנצח" הנם לרוב לטווח קצר, 3 חודשים עד שנה, בהם סכום ההשקעה המינימלי נע בין 30 אלף שקלים ל-50 אלף שקלים. בחודשיים הקרובים יזמין הבנק את לקוחות הבנקאות הפרטית להגיע לסניפים לשיחת ייעוץ, במהלכה ילובנו צרכי הלקוח ויבוצעו ההתאמות הנחוצות בתיק ההשקעות שלו. כמו כן, מאפשר הבנק ללקוחות פרטיים קבלת אשראי בצירוף שורת הטבות חוץ בנקאיות. הבנק יפנה ללקוחות באמצעות דיוור ישיר המותאם לקבוצות גיל שונות ולצורת החיים בתקופה הרלוונטית: לקוחות צעירים ללא ילדים, משפחות עם ילדים ולקוחות בגילאים שלקראת תקופת הפרישה. את הפניה ללקוחות ילוו הטבות חוץ בנקאיות, שינתנו ללקוחות שייקחו אשראי. כל לקוח יוכל ליהנות מהטבות באחד משלושת שיתופי הפעולה. מוצרים נוספים שהשיק הבנק: פיקדון שקל מדד + אירו, פיקדון יתרון מובנה ישראלי וטווח משולש S&P.
|
 |
 |
 |
 |
|
|