ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
"ה-1 בחודש": אמריקן אקספרס
הפרסומת לכרטיס האשראי דורגה ראשונה, במשאל "אותות" לחודש אוקטובר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
2/11/2004 9:49
הפרסומת שלאמריקן אקספרס –  "מטייל מוצא כרטיס" -  זכתה בתואר "ה- 1 בחודש", לחודש אוקטובר,  במשאל שערך המגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים.
 
מניתוח שערך עבור המגזין מכון המחקר מותגים עולה כי הפרסומת, של משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי/Y&R, זכתה ב-111 נקודות (38% תרומה למותג ו-35% קריאטיביות).
 
אל המקום השני הגיעה הפרסומת  "אינטרנט זהב 015 – שיחות חינם", של בר-להבי-קורן עם 39 נקודות (15% תרומה ו-9% קריאטיביות).
  
במקום השלישי מחזיקה הפרסומת לסטימצקי – "בכל מקום", של פוגל/Ogilvy, עם 35 נקודות (13% תרומה ו-9% קריאטיביות).
 
הדירוג המלא יתפרסם בגיליון אותות הקרוב.
 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...