ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ביפ בקמפיין לשידורי החורף
הקמפיין של ערוץ הצחוק יתמקד בהטמעת ביפ כערוץ מספר 4 בשלט ובהצגת התוכניות החדשות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
7/11/2004 13:40
ערוץ הצחוק ביפ, המשודר בחברת הכבלים HOT, יוצא  בקמפיין להצגת עונת שידורי החורף, שתעלה לאוויר ב-15 בנובמבר.
 
מהערוץ נמסר כי "האסטרטגיה העומדת מאחורי הקמפיין הינה שילוב של שלושה מסרים עיקריים : הטמעת ביפ כערוץ 4 בשלט, הצגת הטלנטים והתכניות החדשות לעונה הקרובה ופנייה לקהלים רחבים יותר".

בקמפיין יוצגו בעיקר התכניות החדשות של הערוץ, בהן: "הרצועה" – בהנחיית טל ברמן, "פיני הגדול",  וספיישל האיחוד של "סיינפלד", תחת הסיסמה: "הולכים על 4".
 
הקמפיין, באמצעות משרד המיתוג  BestCreative (בניהול שמוליק שרון), יכלול סרטונים בערוץ 2 וב-HOT וכן שילוט חוצות (באמצעות חברת סקר מדיה) תחת הסיסמאות: "טל ברמן הולך על 4" , "פיני הגדול חוזר על 4" ו"העם קרוע מצחוק" . 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...