 |
ערוץ הצחוק ביפ, המשודר בחברת הכבלים HOT, יוצא בקמפיין להצגת עונת שידורי החורף, שתעלה לאוויר ב-15 בנובמבר. מהערוץ נמסר כי "האסטרטגיה העומדת מאחורי הקמפיין הינה שילוב של שלושה מסרים עיקריים : הטמעת ביפ כערוץ 4 בשלט, הצגת הטלנטים והתכניות החדשות לעונה הקרובה ופנייה לקהלים רחבים יותר".
בקמפיין יוצגו בעיקר התכניות החדשות של הערוץ, בהן: "הרצועה" – בהנחיית טל ברמן, "פיני הגדול", וספיישל האיחוד של "סיינפלד", תחת הסיסמה: "הולכים על 4". הקמפיין, באמצעות משרד המיתוג BestCreative (בניהול שמוליק שרון), יכלול סרטונים בערוץ 2 וב-HOT וכן שילוט חוצות (באמצעות חברת סקר מדיה) תחת הסיסמאות: "טל ברמן הולך על 4" , "פיני הגדול חוזר על 4" ו"העם קרוע מצחוק" .
|
 |
 |
 |
 |
|
|