ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
קריסטל משיקה קו פרימיום חדש
לדברי החברה שוק מכונות הכביסה נאמד בכ-500 מיליון דולר בשנה. בישראל בכ-94% ממשקי הבית יש מכונות כביסה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יעל גרוס
7/11/2004 14:13
חברת "קריסטל מוצרי צריכה" משיקה בארץ קו פרימיום חדש של מוצרי "בלומברג" (Blomberg). ההשקה בארץ הינה חלק מהשקה כלל אירופאית של קו המוצרים, אשר יושקו בו זמנית במספר מדינות באירופה.
 
בשלב הראשון "'קריסטל" תשווק מדיחי כלים, מכונות כביסה, מייבשי כביסה, כיריים וקולטי אדים של "בלומברג". בחברה מאמינים כי מהלך שיווקי זה בשילוב האחריות והשירות של "קריסטל", ימצבו את "בלומברג" כמותג מוצרי חשמל מוביל בקטגוריית מוצרי הפרימיום, לצד מותגים כגון, A.E.G סימנס, "בוש" ו"מילה".
 
היקף שוק מכונות הכביסה בארץ נאמד בכ-500 מיליון שקלים בשנה, היקף שוק מייבשי הכביסה כ-70 מיליון שקלים ושוק מדיחי הכלים נאמד בכ-180 מיליון שקלים בשנה. בישראל בכ-94% ממשקי הבית יש מכונת כביסה וכ-32.6% ממשקי הבית מחזיקים במייבש כביסה (ע"פ נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לשנת 2002). 
 
בפיתוח מוצרי "בלומברג" החדשים הושם דגש בתכונות ובפונקציות המותאמות לחיי היום יום. המוצרים המובילים בסדרה זו הינם בעלי פיקוד אלקטרוני חכם וצג LCD. הקו החדש של מוצרי "בלומברג" עוצב על ידי סטודיו העיצוב הגרמני "פרוג" (Frog design).
 
לחברת "קריסטל מוצרי צריכה" למעלה מ- 50 שנות ניסיון בייצור, ייבוא ושיווק מוצרי חשמל לבית מ"הקו הלבן". החל משנת 1997 מוצרי "בלומברג" משווקים בארץ תחת אחריות ושירות קריסטל. בנוסף למותג "בלומברג", החברה משווקת בארץ את מוצרי "קריסטל", "אמנה", ,De dietrich "Maytag" ו- "Daewoo". "קריסטל" הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...