ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
שגב משה יככב בקמפיין של "מעדני מניה"
רשת המעדניות הלא כשרות יוצאת לראשונה בקמפיין פרסום ארצי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
16/11/2004 14:52
רשת המעדניות הלא כשרות "מעדני מניה" יוצאת לראשונה בקמפיין ארצי, בכיכובו של השף שגב משה, תחת הסיסמה: "מניה - בשר למתקדמים. המלצה עם בשר".
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן, יכלול עיתונות, רדיו ושילוט חוצות, בהיקף כחצי מיליון דולר. בהמשך, תיבחן אפשרות של פרסום טלוויזיוני.
 
הרשת, שהיא המתחרה העיקרית של רשת טיב טעם, מפעילה כיום 4 מעדניות: באשדוד, בראשון לציון, בבאר שבע ובקיבוץ שריד. במהלך השנה הקרובה מתוכננות להיפתח 2 מעדניות נוספות.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...