ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
קוקה-קולה לא לכולם: "רק הקונים ברשתות השיווק נהנים מהמבצעים"
בעלי המכולות: "החברה לא מאפשרת לנו לחלק מתנות ומטעה את הצרכנים"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יעל גרוס
17/11/2004 9:11
לאחרונה יצאה חברת קוקה-קולה ישראל במבצע, שאותו היא מפרסמת בצורה אינטנסיבית מאוד בטלוויזיה: במסגרת המבצע, בכל קנייה של מארז המכיל 10 בקבוקי משקה, מקבל הצרכן סרטון די. וי. די של הופעות שהתקיימו בקיץ ב"כפר המוזיקה" של קוקה-קולה בניצנים. אלא שהצרכן שמקווה לקבל את סרטון הדי. וי. די בכל מקום שבו הוא רגיל לקנות - צפוי לאכזבה. מתברר שהמבצע מתקיים רק ברשתות השיווק הגדולות, דבר שאינו בא לידי ביטוי בקמפיין הטלוויזיוני.
 
לקוחות שקונים כמות זהה של משקאות קוקה-קולה במכולות ובמינימרקטים, אינם מקבלים את המתנה." חושבים שאנחנו גונבים את הדי. וי. די לעצמנו", אומר בעל מכולת. "קשה לי להסביר ללקוחות שמדובר במדיניות של חברת קוקה-קולה, שמוסיפה חטא על פשע ולא מפרסמת את המדיניות הזאת". בפרסומת מופיעה כתובית שמציינת כי המבצע מתקיים עד גמר המלאי, אולם אין הבהרה לגבי זהות החנויות המשתתפות.
 
אלי סתוי, מנהל "פורום מכולת", המאגד בעלי מכולות ומינימרקטים בישראל, מציין כי הגיעו אליו תלונות ופניות רבות בנושא זה מאת בעלי חנויות. "חלק מהם", אומר סתוי, "קונים את המארזים המיוחדים ברשתות ומוכרים אותם במכולת כדי לא לאכזב לקוחות קבועים". חברת קוקה-קולה ישראל סירבה להגיב לטענות.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...