ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
אסקייפ בקמפיין טריוויה
צ'ינו יככב בסדרת הסרטונים, שיציגו לצופים בבית שאלות מוזרות נושאות פרסים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
17/11/2004 10:39
חברת פלאפון יוצאת בקמפיין חדש למותג הסלולרי אסקייפ, הכולל משחק טריוויה תחת השם: "מזומן-מאניה". בקמפיין מככב צ'ינו – מפליטי פרוייקט Y.
 
הקמפיין מורכב מסדרת סרטונים המציגים שאלות טריוויה מוזרות, עליהן צריכים הצופים בבית להשיב. העונים נכונה יוכלו לזכות בסכומי כסף גדולים, כאשר הפרס הגדול עומד על 100 אלף שקל.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, יימשך כשלושה שבועות בהיקף כ-3 מיליון שקלים. את התשובות הבלתי מצונזרות לסרטונים, רמזים דקים וגם סרטונים מדליקים נוספים, יהיה ניתן למצוא באתר האינטרנט של אסקייפ.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...