 |
חברת פלאפון יוצאת בקמפיין חדש למותג הסלולרי אסקייפ, הכולל משחק טריוויה תחת השם: "מזומן-מאניה". בקמפיין מככב צ'ינו – מפליטי פרוייקט Y. הקמפיין מורכב מסדרת סרטונים המציגים שאלות טריוויה מוזרות, עליהן צריכים הצופים בבית להשיב. העונים נכונה יוכלו לזכות בסכומי כסף גדולים, כאשר הפרס הגדול עומד על 100 אלף שקל. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, יימשך כשלושה שבועות בהיקף כ-3 מיליון שקלים. את התשובות הבלתי מצונזרות לסרטונים, רמזים דקים וגם סרטונים מדליקים נוספים, יהיה ניתן למצוא באתר האינטרנט של אסקייפ.
|
 |
 |
 |
 |
|
|