ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
לשכת סוכני הביטוח: לפסול תשדיר AIG
בלעדי: לשכת סוכני הביטוח דורשת מחברת הביטוח הישיר AIG לפסול את הקמפיין החדש של החברה (עם הבעלים והכלב) משום שהוא "הוצאת לשון הרע כנגד הסוכנים"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יהודה שרוני
18/11/2004 11:22
לשכת סוכני הביטוח מבקשת לפסול סרטון פרסומת של חברת הביטוח הישיר AIG אשר עלה לאוויר באמצע השבוע כחלק מהקמפיין החדש של החברה. הדרישה לפסילה הופנתה למנכ"ל החברה חווה פרידמן שפירא, תחת העילה שהפרסומת "משתלחת בסוכני הביטוח".

במכתב ששוגר על ידי עו"ד ג'ון גבע, היועץ המשפטי של הלשכה, הוא טוען כי התשדיר ממנו משתמע כי סוכן הביטוח משול לבעלים של כלב שרץ אחריו, שם ללעג ולקלס את הסוכנים, פוגע בהם ובבני משפחותיהם והמהווה הוצאת לשון הרע כנגד הסוכנים.

חברת AIG דוחים את טענות הסוכנים. בחברה מדגישים כי AIG בחרה לתת ביטוי ליתרונותיה הייחודים במסגרת אסטרטגיה פרסומית חדשה הנותנת במה לערכי המותג שלה: פשטות, בטחון, אוזן קשבת ומסירות, כדי להבהיר את המסר שכשהצרכן רוכש ביטוח ב-AIG הוא נהנה משלוות נפש וראש שקט מדאגות.

בחברה מדגישים כי תשדיר הפרסומת המצויר נועד להאיר את עיני המבוטחים הרוכשים ביטוח באופן מסורתי אצל סוכני ביטוח, להשוות את המחירים הנגבים מהם בגין פוליסות הביטוח שברשותם בהשוואה לאלה המוצעים ב-AIG ובכך לבחון אלטרנטיבה נוספת.

AIG דוחה אחת לאחת את טענות סוכני הביטוח ואינה מתכוונת להוריד את התשדיר. במכתב תשובה, ששוגר באמצעות עו"ד רמי סופר ממשרד דנקנר לוסקי, הם טוענים כי התשדיר לא נועד לפגוע בסוכני הביטוח אלא בסה"כ קורא לצרכן להתנהגות צרכנית נבונה.

אין זו הפעם הראשונה שלשכת סוכני הביטוח קובלת על פרסומות כאלה ואחרות. בעבר הושמעו טענות של הסוכנים כנגד תשדירים של בנק דיסקונט ושל החברה לביטוח ישיר.
 
אילון זרמון, ממשרד הפרסום זרמון-גולדמן האחראי על הקמפיין: "צריך לזכור שחברת AIG עובדת גם עם סוכנים ולפיכך, זה לא נשמע הגיוני שהחברה תתנגח בסוכני הביטוח. ההיפך הוא הנכון - הקמפיין קורא לצרכן לבדוק אלטרנטיבות והאמירה היא לפקוח את העינייים".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...