ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין השקה מחודש לסיאט
החברה הציבה אלפי שלטים עם הלוגו החדש והמילה "שמור" ברחבי הארץ
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
21/11/2004 15:12
צ'מפיון מוטורס, יבואנית סיאט, יוצאת בקמפיין להשקה מחודשת של מותג המכוניות הספרדי. המהלך השיווקי, בהשקעה מדווחת של 100 אלף שקלים, כולל אלפי שלטים אדומים קטנים שהוצבו החל מהבוקר  באיי תנועה, בגנים ציבוריים, ובערוגות בערים שונות, ונושאים את את המילה "שמור".
 
מהחברה נמסר כי "שמור על" (הגינה, הסביבה, הניקיון וכו'), הוא מסר המאפיין את לקוחות סיאט. "מבדיקות שערכנו עולה כי הנוהגים ברכב זה, הם אנשים אשר חשובה להם איכות הסביבה, הניקיון וכדומה".
 
יצוין כי השלטים כוללים גם את הלוגו החדש שמנסה החברה להחדיר, תחת המסר "הקו הדינמי".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...