 |
/images/archive/gallery/178/726.jpg לוגו yes
ארכיון מעריב  |
|
|
טכנאי yes שהגיע לבית לקוח כדי לחברו, השאיר אחריו נזק ללא פתרון: חורים מסביב לשקעים, קו טלפון מנותק, וכבל קרוע מתחת לרצפה שרק שיפוצניק יכול להוציא |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
טל פמסון 22/11/2004 17:11 |
|
|
|
|
 |
חברת הלווין YES דואגת רבות לספר לציבור הרחב באמצעות מסעי פרסומים כי היא מובילה בתוכן, אולי זה נכון, אולם בשירות לקוחות, לא בטוח. שמעו סיפור. זוג מתל אביב המנויים לחברת הלווין "יס" החליטו לעבור לכפר סבא, החלטה לגיטימית. הלקוחות הודיעו לחברה שלושה שבועות לפני כן, על המעבר ועל הרצון להעתיק את המנוי לדירה החדשה. בחברת הלווין שמחו על המעבר והוסיפו לרשימתם את הבקשה. ואכן, ביום המעבר הגיע טכנאי של "יס" לדירה, וכל שהיה עליו לעשות הוא לחבר את שני הממירים הקיימים לתשתית שבדירה. נטלי, בעלת המנוי, עוד סיפרה כי בטרם העבירה את חפציה, לדירה החדשה, ביררה עם הדיירים הקודמים האם התשתית של הכבלים עובדת. הדיירים הקודמים השיבו לה כי התשתית תקינה, אומנם הם היו מחוברים לחברת הכבלים, אבל "יס" היא זו שהתקינה את התשתית בדירה לפני כן. לא כך חשב הטכנאי שהגיע לדירה. עפ"י דעתו המקצועית, צריך היה להחליף את כל התשתית הישנה שעברה מתחת לרצפה, לכבלים חדשים יותר. נטלי לא התנגדה להחלטת הטכנאי. אולם בעוד היא פורקת את הארגזים למקומם בדירה, פנה אליה הטכנאי והסביר כי קיימת בעיה, הכבל שמשך מרצפת הסלון ועובר דרך החדרים נקרע באזור מסוים, ואין ביכולתו להמשיך לעבוד. הוא עוד ציין כי מכיוון שהכבל קרוע מתחת לרצפה זה דורש הזמנת חשמלאי או שיפוצניק שיפתור את הבעיה, וכמובן שתיקון זה הוא על חשבון הלקוח. נטלי עוד מציינת כי הטכנאי פגע בתשתית הטלפון וגרם לכך שלא היה לה קו בדירה, הוא קדח מסביב לנקודות חשמל בדירה ויצר חורים רבים בקירות בכל הדירה. אולם למרות טענותיה של נטלי, אישרו במוקד שירות הלקוחות לטכנאי לעזוב את הדירה כאשר הוא לא סיים את עבודתו, (למשפחה פעלה רק נקודה אחת מתוך שתיים שהוזמנו, רק הנקודה המרכזית בדירה). נטלי התקשרה שוב למוקד שירות הלקוחות, שם הבטיחו לה כי יחזרו אליה בהקדם. ואכן רק לאחר שישה ימים חזרו אליה. אותו הטכנאי שיצר את הכאוס בדירה חזר לדירה וסידר את קו הטלפון, הוא עוד הספיק לסתום שקע אחד בלבד באמצעות סיליקון (חומר שמיועד לאיטום נוזלים ולא קירות) ועזב. לאחר ניסיונות חוזרים ונשנים של נטלי לדבר עם האחראים בשירות הלקוחות של "יס", שלא הטריחו עצמם לענות לה, קיבלה היא ומשפחתה תשובה כי הם אינם אחראים לנזק שנגרם לה, ולכן התיקונים הם על חשבונה בלבד. חברת הלווין לא התייחסה לעובדה כי המשפחה שהזמינה שני חיבורים, ומשלמת עליהם, קיבלה רק חיבור אחד. כמו כן, "יס" לא הייתה מוכנה לקחת אחריות לנזק שנגרם ע"י טכנאי שלה שפעל בצורה לא מקצועית וחסרת התחשבות כלפי הלקוח. מחברת yes נמסר "מבדיקה שנערכה עולה כי, התעלות בהן היו מיועדים להיכנס החוטים של yes ממוקמות בתוך הקיר בצורה שאינה מאפשרת את הכנסת החוטים. הוצעה ללקוח אלטרנטיבה אחרת של התקנה חיצונית והוא סירב להצעה זו, הנושא עדיין נמצא בבדיקה". ואנחנו נמשיך לעדכן האם התקלה של "יס" תוקנה. הסיפור הגיע ב"סקופ מייל".
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|