החליטה שלא להעלות טיזר פרסומי בנוסח "החרדים לא מוכנים להקשיב לכלום", מחשש לפגיעה ברגשות הציבור
דפדף בכלכלה
מיטל זדה 23/11/2004 11:21
חברת האוטובוסים "דן" סירבה להעלות טיזר פרסומי במסגרת הקמפיין ל"רדיו קול-חי", בשל חשש לפגיעה ברגשות הציבור החרדי.
יומיים לפני העלאת הטיזר של הרדיו על גבי שילוט בכ-500 אוטובוסים תחת הסיסמה: "החרדים לא מוכנים להקשיב לכלום" חזר בו ערן זיסקין, מנהל הפרויקטים באגף השיווק של חברת "דן" וטען שוועדה מיוחדת שדנה בנושא החליטה שלא להסכים להעלאת קמפיין הפרסום המוקדם, כדי לא לפגוע ברגשות של הציבור החרדי.
הטיזר היה אמור לעלות ברחבי גוש דן וירושלים, אלא שלאחר החלטת "דן" הוחלט לוותר על הטיזר, ולעלות עם הקמפיין במלואו. סיסמת הקמפיין המלאה היא: "החרדים לא מוכנים להקשיב לכלום חוץ מרדיו קול חי FM93".