 |
ניצחון לבעלי המצולות בפרשת מבצע "קוקה-קולה" וחנויות המכולת. בעקבות חשיפת מעריבוהתערבות הממונה על ההגבלים העסקיים, תחלק החברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה-קולה) את תקליטורי הדי.וי.די שהבטיחה לתת ללקוחות כמתנה בקניית 10 בקבוקים גם לקונים בחנויות המכולת. על-פי הערכות, יוכלו בעלי המכולות לתבוע את קוקה-קולה על הנזקים שנגרמו להם בעקבות המבצע שניתן רק לרשתות. כפי שנחשף במעריב, קוקה-קולה הפלתה מכולות לרעה בכך שלא סיפקה להן תקליטורי די.וי.די לחלוקה ללקוחותיהם, במסגרת המבצע שפרסמה. בנוסף, החברה לא פרסמה שהמבצע מתקיים רק ברשתות. דובר החברה המרכזית למשקאות קלים אמר בתגובה: "בעקבות הפנייה של הרשות להגבלים עסקיים אלינו, שבה הפנתה את תשומת לבנו לכך שנקודות מכירה מסוימות לא שותפו במבצע, הבטיחה החברה לוודא שתקלות כאלה יתוקנו לאלתר. אנו חוזרים ומדגישים כי במבצע יש אפשרות השתתפות בכל נקודות המכירה, ואם נתגלה מחסור, נציג קוקה-קולה יפתור את התקלה אצל הלקוח". אלי סתווי, נציג "פורום מכולת", אמר : "מדובר בפתרון שקוקה-קולה נותנת אחרי שהסוסים יצאו מהאורווה. המכולות לא שותפו מלכתחילה, והפתרון עכשיו הוא מעט ומאוחר מדי ".
|
 |
 |
 |
 |
|
|