ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
תקציב רנואר עובר לנפתלי-אברהם
רשת האופנה ומשרד הפרסום החדש עובדים על קמפיין אביב-קיץ 2005, אשר צפוי לעלות בחודש מרץ
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
28/11/2004 13:23
תקציב הפרסום של רשת האופנה רנואר עבר למשרד הפרסום נפתלי-אברהם, לאחר שטופל במשך שנתיים באדלר-חומסקי&ורשבסקי. התקציב מוערך בשני מיליון דולר.
 
מרשת האופנה נמסר כי "לאחר החדרה מוצלחת של מותג רנואר מן, החלטנו ליצור רענון על ידי העברת התקציב למשרד חדש ודינמי". דוברת החברה הוסיפה כי ברשת היו מרוצים מעבודתו של משרד הפרסום הקודם, אדלר-חומסקי.
 
בימים אלו נבחנת האסטרטגיה הפרסומית של הרשת, אם כי ברור שמורן אטיאס ואיתי תירוש ימשיכו להוביל את הקמפיינים שלה.
 
בשלב זה עובדים ברנואר יחד עם משרד הפרסום החדש על קמפיין אביב-קיץ 2005, אשר צפוי לעלות בחודש מרץ.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...