/images/archive/gallery/159/037.jpgמורן אטיאס ואיתי תירוש בתצוגה של רנואר.
צילום: רועי בכרך
תקציב רנואר עובר לנפתלי-אברהם
רשת האופנה ומשרד הפרסום החדש עובדים על קמפיין אביב-קיץ 2005, אשר צפוי לעלות בחודש מרץ
דפדף בכלכלה
NRG מעריב 28/11/2004 13:23
תקציב הפרסום של רשת האופנה רנואר עבר למשרד הפרסום נפתלי-אברהם, לאחר שטופל במשך שנתיים באדלר-חומסקי&ורשבסקי. התקציב מוערך בשני מיליון דולר.
מרשת האופנה נמסר כי "לאחר החדרה מוצלחת של מותג רנואר מן, החלטנו ליצור רענון על ידי העברת התקציב למשרד חדש ודינמי". דוברת החברה הוסיפה כי ברשת היו מרוצים מעבודתו של משרד הפרסום הקודם, אדלר-חומסקי.
בימים אלו נבחנת האסטרטגיה הפרסומית של הרשת, אם כי ברור שמורן אטיאס ואיתי תירוש ימשיכו להוביל את הקמפיינים שלה.
בשלב זה עובדים ברנואר יחד עם משרד הפרסום החדש על קמפיין אביב-קיץ 2005, אשר צפוי לעלות בחודש מרץ.