ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
החורף הגיע: קמפיין חדש לתכשירי סמבוכל
הקמפיין מציג דמות מצוירת שתסביר לילדים ולהורים איך להישמר מפני מחלות החורף
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
29/11/2004 10:39
חברת אופיר את שלפארם (מקבוצת רקח תעשיית תרופות) יוצאת בקמפיין פרסום לתכשירי סמבוכל, באמצעות משרד הפרסום Formedia.
 
הקמפיין, תחת הסלוגן: "סמבוכל  עם אנטיוירין - היחיד שמנצח את החורף!", יכלול טלוויזיה, רדיו,  שילוט על גבי אוטובוסים וקד"מ, בהשקעה כוללת של כ-120 אלף דולר.
 
הקמפיין מציג לראשונה את הדמות המצויירת "אנטיוירין" - מעין דמות ג'יני  (שדון המגשים משאלות), שפותחה על מנת להסביר לילדים ולהוריהם איך להישמר מפני מחלות החורף.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...