 |
יצרנית הבשר זוגלובק משיקה סדרת מוצרי סויה חדשה במרקם "בשרי." סדרת "זוגלובק טבע" החדשה כוללת 4 מוצרים "בשריים" מן הצומח: "סטייק בקר," "קציצות בקר," "נתחי חזה עוף" ו"רויאל בורגר." לדברי סמנכ"ל החברה,רוני משכית, שוק המוצרים הצמחיים בישראל גדל השנה ב,6%- ומוערך בכ280- מיליון שקל, מתוכם 215 מיליון שקל בשוק המבורקד. זוגלובק טבע מחזיקה בנתח שוק של ,32% ואת השוק מובילה חברת טבעול עם .64% מסקר שערכה זוגלובק, באמצעות מכון גיאוקרטוגרפיה, עולה כי 47% מהישראלים צורכים מוצרי סויה. בכ70%- מהמשפחות עם בני נוער (18-13) צורכים תחליפי בשר כמו שניצלים צמחיים, קציצות צמחיות ונקניקיות צמחיות. המוצר הדומיננטי ביותר בקטגוריית מוצרי הסויה הנאכלים בבית הוא שניצל תירס, שמחזיק ב68%- מהקטגוריה. השקת המוצרים החדשים תלווה בקמפיין בהשקעה של 5 מיליון שקל, באמצעות משרד ראובני-פרידן.
|
 |
 |
 |
 |
|
|