ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
זוגלובק משיקה סדרה חדשה של מוצרים צמחיים במרקם "בשרי"
את ההשקה ילווה קמפיין בשווי 5 מיליון שקל, באמצעות ראובני-פרידן
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
אסנת כותן
30/11/2004 8:51
יצרנית הבשר זוגלובק משיקה סדרת מוצרי סויה חדשה במרקם "בשרי‭."‬ סדרת "זוגלובק טבע" החדשה כוללת 4 מוצרים "בשריים" מן הצומח: "סטייק בקר‭,"‬ "קציצות בקר‭,"‬ "נתחי חזה עוף" ו"רויאל בורגר‭."‬
 
לדברי סמנכ"ל החברה,רוני משכית, שוק המוצרים הצמחיים בישראל גדל השנה ב‭,6%-‬ ומוערך בכ‭280-‬ מיליון שקל, מתוכם 215 מיליון שקל בשוק המבורקד. זוגלובק טבע מחזיקה בנתח שוק של ‭,32%‬ ואת השוק מובילה חברת טבעול עם ‭.64%‬
 
מסקר שערכה זוגלובק, באמצעות מכון גיאוקרטוגרפיה, עולה כי ‭47%‬ מהישראלים צורכים מוצרי סויה. בכ‭70%-‬ מהמשפחות עם בני נוער ‭(18-13)‬ צורכים תחליפי בשר כמו שניצלים צמחיים, קציצות צמחיות ונקניקיות צמחיות. המוצר הדומיננטי ביותר בקטגוריית מוצרי הסויה הנאכלים בבית הוא שניצל תירס, שמחזיק ב‭68%-‬ מהקטגוריה.
 
השקת המוצרים החדשים תלווה בקמפיין בהשקעה של 5 מיליון שקל, באמצעות משרד ראובני-פרידן.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...