/images/archive/gallery/212/620.jpg רונית רפאל.
צילום: יחסי ציבור
תקציב רונית רפאל לראובני פרידן
בעזרת מיליון דולר וחצי ינסה משרד הפרסום לייצר זהות תאגידית בין הרשת הישראלית למקבילה אירופאית עתידית
דפדף בכלכלה
NRG מעריב 30/11/2004 16:35
תקציב רשת רונית רפאל, מרכזים רפואיים קוסמטיים פלסטיים בישראל, עבר למשרד הפרסום ראובני פרידן. תקציב הפרסום המוערך של רפאל הוא כמיליון דולר וחצי, וזו הפעם הראשונה שהחברה מוציאה את הפרסום למשרד חיצוני.
המשימה הראשונה שתעמוד בפני אנשי המשרד המשרד תהיה ליצור זהות תאגידית בין המותג האירופאי L. RAPHAEL לבין הרשת הישראלית.
בשנה הקרובה יפתח הסניף הראשון של L. RAPHAEL בז'נווה, כשאחריו מתוכננים סניפים נוספים בשוויץ ובארצות אחרות באירופה.