 |
/images/archive/gallery/183/298.jpg ויאגרה.
צילום: ארכיון מעריב  |
|
"אוי תפסיק", "אני במקלחת" |
|
הטיזרים שכיסו את שלטי החוצות יהפכו מחר לקמפיין מסתורי לפחות כמו הססמאות שרשומות על השלטים. פשוט כי אסור לפרסם תרופות מרשם |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
מיטל זדה 1/12/2004 17:40 |
|
|
|
|
 |
ביום ראשון עלה קמפיין טיזרים חדש על גבי שלטי החוצות של רפיד: "אוי תפסיק", "אני במקלחת", "בואי נזמין חברים". אחרי מספר ימים בהם תהינו כולנו לפשר המשפטים, מחר בבוקר תיחשף סוף סוף התשובה לטיזרים. אלא שהתשובה לא מגלה הרבה יותר מהטיזרים עצמם. מדובר בפרסומת לגלולות ויאגרה של חברת פייזר. אלא שמכיוון שעל פי חוק חל איסור לפרסם תרופות מרשם, במשרד הפרסום גיתם/BBDO שאחראי לקמפיין, חיפשו ומצאו דרך מקורית להעלות מסע פרסום נוסף עבור הגלולה. מחר בבוקר תעלה "התשובה" לטיזרים כאשר סימן ה-V, המזוהה עם גלולות ויאגרה, יככב מתחת למשפטים שעד כה לא היו ברורים. המשפט "אוי תפסיק" יהפוך ל- "אוי אל תפסיק", "אני במקלחת" יהפוך ל"אני מחכה במקלחת" ו-"בואי נזמין חברים" יהפוך ל"בואי לא נזמין חברים". תחת המשפטים יופיע הסלוגן המזוהה עם הגלולה "תוסיפו V לסקס טוב יותר". גל פורת מגיתם/BBDO מסביר ל-NRG את המחשבה הקריאטיבית מאחורי הקמפיין: "מכיוון שיש עלינו מגבלות לגבי תרופות מרשם, החלטנו לשמור על סימן ה-V המזוהה עם הויאגרה. רצינו להעביר בקמפיין את המסר שמדובר במוצר שבכל מקרה משפר את הסקס ומתאים גם לאנשים צעירים, ולא רק לאנשים עם בעיות בתחום המיני. המסר של הטיזרים הוא פשוט, בגובה העיניים ומדבר לכולם".
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|