ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
650,000 כניסות לאתר אורנג'
הקמפיין הכובשני של אורנג' מראה תוצאות – 12,000 כניסות בו זמנית
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
2/12/2004 15:31
הקמפיין המאסיבי של חברת אורנג', שקנתה את מירב שטחי הפרסום באתרים המובילים ברשת הישראלית מביא תוצאות. על פי טענת החברה, נרשמו באתר 650,000 כניסות מאז השקת הקמפיין, לפני כיומיים.

יתר על כן, דומה כי
השעון שהורץ לאחור בשעות שקדמו להשקת הקמפיין עצמו עשה את שלו, ועורר התעניינות גדולה. בשעה 16:05, חמש דקות לאחר עליית הבאנרים לאוויר, נרשו באורנג' 12,000 כניסות בו זמנית.

עלותו של קמפיין אורנג', המרשים ביותר בתולדות הרשת הישראלית, היא כ-120,000 דולר, על פי הערכות רווחות בענף הפרסום. עד לתום הקמפיין נותרו עוד יומיים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...