ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
איש השיווק של נובמבר: יובל לנדסברג
מנכ"ל קוסמופארם הצליח להביא את החברה למחזור של כ-100 מיליון שקלים תוך 7 שנים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
5/12/2004 9:51
איגוד המפרסמים בחר ביובל לנדסברג, מנכ"ל קוסמופארם (מקבוצת סנו), כאיש השיווק של חודש נובמבר.
 
לנדסברג הוא נכדו של מייסד אימפריית סנו, ברונו לנדסברג, המשמש כיום יו"ר החברה. אביו אלכס  מכהן כמנכ"ל סנו.
 
בין הנימוקים לבחירה, העובדה שקוסמופארם הצליחה להגיע ממחזור כמעט אפסי לפני 7 שנים, למחזור של כ-100 מיליון שקלים  השנה.
 
יצוין כי החברה, שהתחילה את דרכה בשיווק מוצרים של סנו תחת המותג "כיף",  החליטה בשנים האחרונות להפריד את הקוסמטיקה והטואלטיקה  מסנו מבחינה מותגית ושיווקית ויצרה את המותג "קרמה".
 
לנדסברג: "המטרה היתה לבנות את המותג בהדרגה. אני לא מאמין בשיטה של כניסה מאסיבית עם חמישים מוצרים בבת אחת. התוכנית שלנו היתה להתבסס בתחום הטואלטיקה במשך שנתיים-שלוש ורק אחר כך להיכנס לשוק הקוסמטיקה, שהוא הרבה יותר קשה".
 
קוסמופארם, הכוללת את המותגים: כיף, קרמה ואורביטול, מחזיקה היום נתח שוק של 20% בתחום הסבון הנוזלי, 20% משוק הג'ל והיא נמצאת במקום הראשון בתחום השמפו וקרם הגוף.
 
לנדסברג צופה להגיע תוך 4-3 שנים למכירות בהיקף של 200 מיליון שקלים, זאת באמצעות הרחבת המוצרים הקיימים והוספת מוצרים חדשים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...