ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
קוסמופארם משיקה סדרת ספא ביתיים
Spa Crema סדרת מוצרי ספא ביתיים חדשה שפותחה בהשקעה של כמיליון שקל. שוק מוצרי הספא מוערך ב-80 מיליון שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
טל פמסון
5/12/2004 16:39
חברת קוסמופארם יצרנית ומשווקת סדרת הטיפוח Crema נכנסת לקטגוריה חדשה ומשיקה סדרת מוצרי ספא ביתיים תחת המותג Spa Crema  שפותחו בהשקעה של כמיליון שקל. הסדרה תכלול ארבעה מוצרים בהם פיליניג גוף ארומטי, שמן גוף ארומטי, קרם גוף ארומטי אל-סבון ארומטי,  כל אחד מהם בשלושה ניחוחות שונים.
 
השקת סדרת Spa Crema  תלווה במסע פרסום שיכלול טלוויזיה ועיתונות באמצעות משרד הפרסום יורו תל אביב, ובכיכובה של סברינה פבריצ'י האיטלקיה, המלווה את מותג Crema מיום השקתו.
 
שוק מוצרי הספא, הכולל מוצרים הנמכרים ברשתות השיווק ובחנויות קונספט, מוערך ב-80 מיליון שקל ומצוי בגידול. לדברי יובל לנדסברג, מנכ"ל קוסמופארם, נכנסת החברה לקטגוריה מתוך כוונה להרחיב את השימוש במוצרי הספא ממוצרי הפרימיום גם ל- Mass market. "אנו צופים כי בתוך 3 חודשים נהפוך למותג המוביל בקטגוריה ונחזיק בנתח של % 35 מהשוק" אמר לנדסברג. 
 
לנדסברג מעריך, כי  כ-% 20 מהנשים הישראליות נוהגות לרכוש מוצרי ספא, מרביתם לצורך מתנות.  "ברצוננו לשנות את התפיסה הרווחת ולהחדיר את השימוש במוצרי ספא לשימוש עצמי ויומיומי", מסביר לנדסברג.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...