 |
חברת קוסמופארם יצרנית ומשווקת סדרת הטיפוח Crema נכנסת לקטגוריה חדשה ומשיקה סדרת מוצרי ספא ביתיים תחת המותג Spa Crema שפותחו בהשקעה של כמיליון שקל. הסדרה תכלול ארבעה מוצרים בהם פיליניג גוף ארומטי, שמן גוף ארומטי, קרם גוף ארומטי אל-סבון ארומטי, כל אחד מהם בשלושה ניחוחות שונים. השקת סדרת Spa Crema תלווה במסע פרסום שיכלול טלוויזיה ועיתונות באמצעות משרד הפרסום יורו תל אביב, ובכיכובה של סברינה פבריצ'י האיטלקיה, המלווה את מותג Crema מיום השקתו. שוק מוצרי הספא, הכולל מוצרים הנמכרים ברשתות השיווק ובחנויות קונספט, מוערך ב-80 מיליון שקל ומצוי בגידול. לדברי יובל לנדסברג, מנכ"ל קוסמופארם, נכנסת החברה לקטגוריה מתוך כוונה להרחיב את השימוש במוצרי הספא ממוצרי הפרימיום גם ל- Mass market. "אנו צופים כי בתוך 3 חודשים נהפוך למותג המוביל בקטגוריה ונחזיק בנתח של % 35 מהשוק" אמר לנדסברג. לנדסברג מעריך, כי כ-% 20 מהנשים הישראליות נוהגות לרכוש מוצרי ספא, מרביתם לצורך מתנות. "ברצוננו לשנות את התפיסה הרווחת ולהחדיר את השימוש במוצרי ספא לשימוש עצמי ויומיומי", מסביר לנדסברג.
|
 |
 |
 |
 |
|
|