 |
חברת ישפאר יבואנית סוני מנסה לחדש כקדם את ימיו של המותג סוני בישראל. היא עושה זאת בהשקת סדרת מסכים חדשה בניסיון לחזור לנתח השוק של 20% בתחום הטלוויזיות. בשנים האחרונות התכרסם דרמטית נתח השוק של סוני בתחום האלקטרוניקה הבידורית וכעת חברת ישפאר מנסה לחזור לתהילת העבר ולכבוש באמצעות הסידרה החדשה. לוני הרציקוביץ, נשיא ויו"ר ישפאר הום-טק, נציגת סוני בישראל, הודיע כי שוק המסכים השטוחים מסתכם היום בכ-250 מליון שקל ולהערכתו הקטגוריה צפויה לגדול השנה ב-40% בהמשך לכניסת טכנולוגיות מתקדמות במסכי ה-LCD והפלזמה, שיביאו לירידת מחיר בשוק המסכים השטוחים. ענת מילוסלבסקי-כחלון, סמנכ"ל השיווק של ישפאר הום-טק, אמרה כי בכוונת החברה להשקיע כ-2 מליון דולר בפרסום וקידום הקטגוריה. ישפאר טוענת לעליונות טכנולוגית של סוני עם טכנולוגיה הקרויה Wega Engine הבלעדית במסכי ה-LCD וה-WEGA פלזמה של סוני. מסכים הכוללים את הטכנולוגיה זו בנויים מ-70% תוכנה ו-30% חומרה כאשר מסכי הטלוויזיה בנויים מ-30% תוכנה ו-70% חומרה. טכנולוגית ה-Wega Engine משלבת בין כל היתרונות: צבעים טבעיים, ניגודיות, בהירות, צלילות, רזולוציה, יותר חדות בפרטים, פחות "רעש" בתמונה. לדברי החברה טלוויזיות SONY מוכנות לעידן השידור הדיגיטאלי HDTV(High Definition TV). על טווחי המחירים והגדלים של הפלזמות ומסכי ה-LCD מסכי הפלזמה של סוני מגיעים בגדלים 37 אינץ' עד 61 אינץ'. טווח המחירים: החל מ-19,500 שקל ועד- 189,000 שקל. מסכי ה-LCD של סוני נמכרים בגדלים של 20 אינץ' (מתוך הנחה שלקוחות ירצו להחזיק במסכים אלו גם בחדרים כמו מטבח, אמבטיה וחדר שינה) ועד 42 אינץ'. טווח מחירים: 10,000 שקל ועד-100,000 שקל.
|
 |
 |
 |
 |
|
|