ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
החתוכיה של בזק בינלאומי@net
עולה בקמפיין טלוויזיה בהיקף של מיליון שקל תחת הסיסמה: "מבצע המבצעים – 8 ימים, 8 מבצעים"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
7/12/2004 15:46
בזק בינלאומי@net עולה הערב בקמפיין טלוויזיה למבצע חנוכה, "החתוכיה", תחת הסיסמא "מבצע המבצעים – 8 ימים, 8 מבצעים".
 
הקמפיין, שיעלה באמצעות פרסום אדלר חומסקי בטלוויזיה ובאינטרנט יימשך כל ימי החג עד 14 בדצמבר, והיקפו כמיליון שקלים.
 
במסגרת מבצע "החתוכיה", שמוביל גם הפעם התוכי (שלום אסייג), יוצעו לגולשים שמונה מבצעים במשך שמונת ימי החנוכה. ההצטרפות לכל מבצע תתאפשר רק במהלך אותו יום. 
 
מנהל קריאטיב: יניב קציר. קופירייטר: אריאל אילין. ארט דיירקטור: עמי רז. מנהלת תיקי לקוחות: עדנה מאור.  תקציבאית: עדי דוידזון. סופרוויזרית: רויטל זומר. מפיקת משרד: אורלי פוקס. חברת הפקה: עומר וערן.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...