ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
גליקמן-נטלר-סמסונוב חוזר לטפל בגולף
משרד הפרסום זכה מחדש בתקציב אופנת גולף, שטופל בשנה האחרונה בליניאל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ
9/12/2004 9:37
משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב זכה מחדש בתקציב הפרסום של אופנת גולף בהיקף כספי של כמיליון דולר לשנה. בכך סוגר המשרד מעגל, לאחר שאיבד את התקציב לפני כשנה לטובת משרד הפרסום ליניאל DDB.
 
חנן גליקמן, מבעלי המשרד מסר בתגובה: "חזרת תקציב פרסום למשרד היא הבעת אמון יוצאת דופן ובמיוחד כשמדובר בתקציב אסטרטגי ואהוב כמו גולף".
 
יצוין כי תקציב הפרסום של קבוצת גולף חולק מחדש לפני כשנה, לאחר חמש שנים בהן טופל בידי גליקמן-נטלר-סמסונוב. זאת בעקבות מינויו של דודי ברסלר למנכ"ל הקבוצה, במקומה של אילנה קאופמן שעברה לריבוע הכחול. בהתאם לכך, זכה ליניאל במכרז על תקציב אפנת גולף ואילו יהושע/TBWA, זכה בתקציב רשתות קבוצת גולף.
 
השינוי הנוכחי נבע מחזרתה של אילנה קאופמן לתפקיד מנכ"לית הקבוצה והחלטתה על היערכות שיווקית חדשה שתכלול בין היתר כינוס מותגים ויצירת שפה פרסומית אחידה לכל המותגים בקבוצה, בהם: "גולף אנד קו " ו"גולף קידס".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...