ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ורסאצ'ה בחצי מחיר
אופטיקה הלפרין במבצע הנחות לסוף השנה; המבצע יגובה בקמפיין בהיקף 700 אלף שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
9/12/2004 10:14
אופטיקה הלפרין יוצאת בקמפיין פרסום, שיתמוך במבצע סוף השנה של הרשת, במסגרתו מוצעים כל המוצרים בחצי המחיר.
 
הקמפיין, בהיקף כספי של כ-700 אלף שקל, יכלול פרסום ברדיו האזורי ובעיתונות. היקף הקמפיין גבוה ב-20% מתקציב הפרסום של הרשת בחודשי השנה האחרים.
 
לדברי דוד הלפרין, המשנה למנכ"ל הרשת, המבצע שנערך בשנה שעברה הגדיל את היקף המכירות של הרשת באותם ימים בלמעלה מ-35%. הלפרין העריך כי בעקבות הכללתם של כל המותגים הבינלאומיים במבצע הנוכחי, בהם: ורסאצ'ה, ארמאני ופראדה,  תורגש עלייה גדולה עוד יותר בהיקף המכירות, בימי המבצע.
 
רשת אופטיקה הלפרין בבעלות הרב רפאל הלפרין, מונה כיום  71 סניפים בפריסה ארצית. הרשת מתמחה בשיווק משקפי ראייה, משקפי עבודה, משקפי שמש, עדשות מגע, תמיסות ומוצרים נלווים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...