ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
DVD ומייק-אפ
חברת הקוסמטיקה וישי תחלק דוגמיות של מוצרים למנויי בלוקבסטר וענק הוידאו
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
9/12/2004 10:24
חברת הקוסמטיקה VICHY יוצאת באסטרטגיה שיווקית חדשה, במסגרתה כל מנוי שישכיר סרט בבלוקבסטר או בענק הוידאו, יקבל גלוית מבצע הכוללת דוגמיות של מוצרים והנחות.
 
בחברה מעריכים כי מדובר בחשיפה פוטנציאלית של למעלה מ-2.5 מיליון איש בחודש.
 
גלוית המבצע פונה לפלח שוק הצעירים (גילאי 20 ומעלה) ומציעה להם להתנסות במוצרי סדרת נורמדרם הכוללת 5 תכשירים משלימים לטיפול בעור צעיר עם פגמים.
 
לי קוטון, מנהל חטיבת VICHY, מציין כי היתרון בפרסום במדיה חדשנית זו נעוץ בשילוב של פרסום, שיווק ישיר וקידום מכירות. "מנוי ששוכר סרט נמצא במצב רוח צרכני חיובי ובשעה שהוא פותח את מארז הסרט בביתו הוא נחשף למסרים השיווקיים שלנו". 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...