ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ישראייר מאמינה בפרסום באינטרנט
חברת התעופה תכפיל ב-2005 את תקציב הפרסום באינטרנט; תקציב האינטראקטיב עובר מיורואינטראקטיב לוובסנס
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
9/12/2004 11:58
חברת התעופה ישראייר החליטה להכפיל את תקציב הפרסום באינטרנט ל-200 אלף דולר ב-2005 לעומת 100 אלף דולר ב-2004. במקביל, העבירה החברה את תקציב הפרסום באינטרנט מחברת יורו אינטראקטיב (מקבוצת יורו ת"א) לחברת וובסנס.
 
מנכ"לית ישראייר, סבינה בירן, מסרה כי ההחלטה באה בעקבות הפעילות המוצלחת של החברה באמצעות אתר האינטרנט. "מדי חודש נכנסים לאתר עשרות אלפי אנשים, כאשר 6% מכלל הפעילות היא מהזמנות שבוצעו און ליין", כך לדברי בירן.
 
עוד נמסר כי החברה נמצאת במשא ומתן מתקדם עם מספר פורטלים לשיתוף פעולה אסטרטגי לפרסום קבע.
 
יצוין כי ישראייר מפעילה כיום שלושה אתרים: אתר לקהל הרחב לביצוע הזמנות, אתר לתיירות נכנסת, המקבל הזמנות מכל העולם ואתר לסוכני הנסיעות.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...