ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין פרסום ראשון ל-JUICY FRUIT
ריגלי משקיעה 5 מיליון שקלים בפרסום מאסיבי להשקת מותג המסטיקים הבינלאומי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
13/12/2004 8:45
חברת ריגלי יצאה בקמפיין פרסום להשקת סדרת המסטיקים החדשה - JUICY FRUIT. הקמפיין, באמצעות גיתם/BBDO, יכלול את מגוון אמצעי המדיה וכן פעילות קידום מכירות מאסיבית, בהיקף כולל של 5 מיליון שקלים.
 
הקמפיין נבנה ברוח ערכי המותג: לא שיגרתי, הרפתקני, שובר מוסכמות ובעל חוש הומור. הסרטון מציג צירופים מפתיעים של דמויות מעולם הדמיון: דמות של פרה שחציה מכונית, ברווז שחציו נעל אנושית  ועוד, כהמחשה של שילוב הטעמים שמציע המסטיק.
 
 JUICY FRUIT הינו מותג  המסטיקים בטעמי פירות המוביל בארצות הברית, עם כ-80% מנתח השוק. המסטיק נמכר בהצלחה במדינות שונות בעולם כגון: אנגליה, גרמניה וקנדה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...