ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הפרסומת הישראלית לבריטיש אירווייז קוצרת שבחים
הקמפיין שהפיק טמיר-כהן זכה למחמאות נדירות מצד מנהלי חברת התעופה בלונדון ויאומץ בפולין ובצ'כיה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
13/12/2004 8:59
הישג למשרד הפרסום טמיר-כהן/JWT: הפרסומת הישראלית לבריטיש אירווייס, תאומץ גם בפולין ובצ’כיה, לאחר שזכתה למחמאות מצד מנהלי מנהלי חברת התעופה בלונדון.

הקמפיין, בהשקעה של 230 אלף דולר, נועד לקידום מערך המחירים השנתי האחיד של החברה. הסלוגן שליווה את הפרסומת: "את ארבע העונות אנחנו משאירים לטבע, לנו יש רק אחת".

המנהלת המסחרית  בבריטיש אירווייס ישראל, יעל קטן, ציינה כי  החברה אינה נוהגת לאמץ קמפיינים מקומיים בארצות אחרות, למעט במקרים נדירים.  "אני מאוד גאה בטמיר-כהן על שהפיק קמפיין מקורי ומוצלח שזכה לתהודה חיובית כל כך בקרב מנהלי בריטיש אירווייז האזוריים", אמרה קטן.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...