/images/archive/gallery/217/123.jpg התוכי של בזק בינלאומי
יחסי ציבור
בזק עושה שרירים מול הוט: העבירה 10% מלקוחותיה לחבילות "דבר כפי יכולתך"
נלחמת בחבילת הטלפוניה של חברת הכבלים, שמציעה דיבור ללא הגבלה תמורת 140 שקל לחודש
דפדף בכלכלה
אמיר טייג 16/12/2004 9:31
כחלק מהיערכות בזק לתחרות מול חברת הכבלים הוט, הצליחה החברה להעביר כ-10% מלקוחותיה לחבילות "דבר כפי יכולתך" בשעות השפל. החברה דיווחה אתמול כי במהלך נובמבר אימצו כ-40 אלף מנויים את אחד מ-8 המסלולים של החברה, ובסך-הכל הצטרפו עד היום לאחת החבילות קרוב ל-300 אלף לקוחות,וזאת חודשים ספורים בלבד לאחר השקתן.
יש לציין כי הצלחה זו נובעת בין השאר מהמבצע שבמסגרתו קיבלו המצטרפים חודש ראשון בתוכנית ללא תשלום. מטרת חבילות המחיר של בזק היא להתחרות בשירות של הוט, שמציעה חבילות "דבר כפי יכולתך" בכל שעות היממה תמורת תשלום חודשי קבוע. באמצעות חבילות המחירים מנסה בזק להגדיל את המרכיב הקבוע בתשלום החודשי ולהקטין מנגד את התשלום המשתנה. 3 החבילות הפופולריות של בזק מציעות שיחות חינם בשעות השפל, מ-19:00 בערב עד 7:00 בבוקר , תמורת 37 עד 77 שקל לחודש.