ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
תקציב הפרסום של "אולטרסול" - למכרז
מותג הדגל של ד"ר פישר לא מטופל על ידי משרד פרסום מזה כשנה; קמפיין הקיץ האחרון כלל רק תשדירים של ג. יפית
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
16/12/2004 9:28
תשלובת מפעלי ד"ר פישר החליטה להוציא את תקציב הפרסום של המותג אולטרסול למכרז.
התקציב, המוערך בכמיליון שקלים וחצי, טופל עד לפני כשנה באדלר-חומסקי&ורשבסקי. בשנה האחרונה כלל קמפיין הקיץ של אולטרסול תשדירים וכתבות של ג. יפית.
 
אולטרסול נחשב למותג הדגל של ד"ר פישר, וחולש על  כ-75% משוק תכשירי ההגנה בארץ. לדברי דן בר-דוב, מנהל הפרסום בתשלובת, "במסגרת היערכות לשנת 2005, הוחלט לרענן את הטיפול במותג ובימים אלה כבר החלה החברה במגעים ראשונים עם מספר משרדי פרסום".
 
יצוין כי משרד הפרסום רגב-קויצקי מטפל כיום במספר חטיבות של ד"ר פישר, ובהן מוצרי תינוקות וילדים, טואלטיקה וחטיבת תוספי התזונה. 
 
מהחברה נמסר גם שבשנת 2005 היא צפויה להגדיל את התקציב הכולל של יתר חטיבות התשלובת.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...