ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
הראל מחשבים תספק שירות תמיכה למכשירי ה-PALM
החברה הרחיבה את מערך השירות והתמיכה שלה. כלנית פי.סי הודיעה בשבוע שעבר על הפסקת פעילותה בשוק מחשבי כף היד
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
טל פמסון
20/12/2004 17:58
חברת הראל מחשבים בשיתוף עם חברת PalmOne, הודיעו על הרחבת מערך שירותי התמיכה והגיבוי של הראל לכל בעלי מחשבי כף היד של Palm בישראל – גם כאלה שלא נרכשו באמצעותה. זאת, לאחר שכלנית פי.סי הודיעה לפני מספר ימים על הפסקת פעילותה בשוק מחשבי כף היד. בעקבות הודעתה של כלנית הופכת הראל להיות המפיצה הבלעדית של מוצרי Palm בישראל.
 
במסגרת זו, משתמשי Palm, שאינם לקוחות של הראל ותעודת האחריות שברשותם עדיין תקפה,  יוכלו לממש את אחריותם באמצעות הראל וכן ליהנות מכל יתרונות האחריות על המכשיר תמורת דמי טיפול מינימליים.
 
על מנת להיערך לקליטת כל משתמשי ה- Palm, הרחיבה הראל את צוות מערך השירות והתמיכה  שלה. בהראל העריכו כי מאות עד אלפי לקוחות חדשים ייפנו במהלך הימים הקרובים לקבלת שירותים מהראל.
 
דני מועלם, מנכ"ל משותף בהראל מחשבים, מסר כי "אנו קוראים לכל משתמשי ואוהדי מחשבי כף היד של Palm בישראל להמשיך וליהנות מהיכולות של המכשיר באמצעות השירות של חברת הראל. "הראל נמצאת בקשר שוטף עם אנשי PalmOne העולמית אשר עוקבים אחר התפתחויות בשוק מחשבי כף היד בישראל. להערכתי, שוק  משתמשי ה- Palm בישראל מונה כיום כ- 200 אלף משתמשים".
 
סטיוארט מאוגהן, מנהל אזור המזה"ת ב- PalmOne, אמר: "יחד עם הראל נדאג לתמוך בכל משתמשי הפאלם בישראל".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...