ראשי
>
כלכלה
>
פרסום ושיווק
> כתבה
בארכיון האתר
פלאפון מפתחת את השפה
מיוחד ל-NRG: פלאפון יוצאת בקמפיין טלוויזיה קצר שיעלה היום (רביעי) ועושה שימוש בדמות אנימציה חדשה, המבוססת על השפה הפרסומית שלה
דפדף בכלכלה
NRG מעריב
29/12/2004 18:05
פלאפון יוצאת היום (רביעי) בקמפיין טלוויזיוני קצר לקראת השנה האזרחית החדשה, באמצעות באומן-בר-ריבנאי.
בסרטון האנימציה מרקדת דמות אנימציה על רקע עונות השנה המתחלפות. המסר: "רצינו לאחל לכם שנה שמחה".
בפלאפון מציינים שמדובר בהתפתחות של השפה הפרסומית של החברה, שהושקה השנה עם החלפת הלוגו.
ניר שטרן, סמנכ"ל השיווק של חברת פלאפון: "רמת הזכירות והזיהוי של פרסומות החברה עלתה בכ-35% מאז השקת השפה הפרסומית החדשה".
לצפייה בסרטון לחצו כאן
.
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                 
34.64%
לא מורידים את...
                 
11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                 
9.65%
עוד...
פרסום ושיווק
טיף וטף
אפקט הפחד
לחשוב יותר זה פשע
לאן אתה רץ?
עוד...