ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
רדיו דרום משנה לוגו
תחנת הרדיו האזורית יוצאת בקמפיין פרסום תחת הסיסמה: "שומעים שאתה בבית"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
30/12/2004 9:59
רדיו דרום יוצא בקמפיין פרסום, במסגרתו ייחשף לוגו התחנה החדש, ששונה לאחרונה לאחר 9 שנים.
 
הקמפיין, תחת הסלוגן "שומעים שאתה בבית", אמור להדגיש כי התחנה היא חלק מחיי היום יום של המאזינים, ממש כמו משפחתם, חבריהם וביתם.
 
דוד יוסוב, מנכ"ל התחנה: "רדיו צריך להיות מוכר ואהוב וחשוב שידברו בו בגובה העיניים. על כן הרגשת הביטחון הזו מתחברת באופן ברור להרגשת הביתיות והנוחות".
 
יוסוב הוסיף כי "ההחלטה על שינוי הלוגו נבעה מהרצון ליצור לוגו פשוט, נקי ובצבעים חמים, שיעמדו בקנה אחד עם הרעיון הכללי של תחנת רדיו כבית מוכר ואהוב".
 
יצוין כי אזור הזיכיון של רדיו דרום, מקיף את השטח שבין אשדוד לערבה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...