ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
פלמוליב משיקה סדרת סבונים חדשה
"ארומה קרם" כוללת סבון נוזלי המשלב קרם לחות ושמנים ריחניים. החברה תשקיע כ-4 מיליון שקלים בהחדרת המותג לישראל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
2/1/2005 9:52
קולגייט, יצרנית סבוני פלמוליב, משיקה את סדרת "ארומה קרם" - סבונים נוזליים המשלבים קרם לחות ושמנים ריחניים.
 
חברת ש. שסטוביץ, יבואנית מותג פלמוליב בישראל תשקיע כ-4 מיליון שקלים בהחדרת הסדרה. את המהלך יגבה קמפיין פרסום שיכלול טלוויזיה, עיתונות וקד"מ.
 
יצוין כי לפני כשלוש שנים השיקה פלמוליב בישראל את סדרת "ארומה תרפיה", המהווה כיום מחצית מסך מכירות החברה בארץ.
 
לדברי עינת פורטוגלי, מנהלת תחום טיפוח הגוף בחברה,  "ההערכה היא כי השקת 'ארומה קרם' תביא לגידול המותג פלמוליב ולגידול קטגוריית הסבון הנוזלי בישראל בשנת 2005".
 
שוק הסבונים הנוזליים בישראל מגלגל כ-140 מיליון שקלים בשנה  (נילסן מבורקד, כספי). מדובר בשוק תחרותי מרובה שחקנים, כאשר נקה 7 מוביל עם 13% נתח שוק, דאב עם 12% נתח שוק ופלמוליב עם 10% נתח שוק.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...