ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
שפ"מ מציעה "חבילת אהבה"
זכיינית הפרסום בקול ישראל מציעה למפרסמים 225 תשדירים שישובצו עד ה"וולנטיין דיי", תמורת 150 אלף שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
2/1/2005 10:13
שפ"מ, זכיינית הפרסום ברשתות הרדיו של קול ישראל, מציעה למפרסמים "חבילת אהבה", הכוללת  225 תשדירים בני 30 שניות כל אחד, שישודרו ברשתות: ב', ג' ו-88FM, עד ה-14 בפברואר – Valentine  Day.
 
מחיר החבילה עומד על כ-150 אלף שקלים,  כאשר מחצית מהתשדירים ישובצו  במשדרי חדשות או בצמידות למבזקי החצי.
 
החברה אף תערוך הגרלה בין כל רוכשי החבילות, כאשר החבילה החבילה שתעלה בגורל, תזכה את נציגי המפרסם ומשרד הפרסום בסוף שבוע זוגי באילת.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...