 |
שפ"מ, זכיינית הפרסום ברשתות הרדיו של קול ישראל, מציעה למפרסמים "חבילת אהבה", הכוללת 225 תשדירים בני 30 שניות כל אחד, שישודרו ברשתות: ב', ג' ו-88FM, עד ה-14 בפברואר – Valentine Day. מחיר החבילה עומד על כ-150 אלף שקלים, כאשר מחצית מהתשדירים ישובצו במשדרי חדשות או בצמידות למבזקי החצי. החברה אף תערוך הגרלה בין כל רוכשי החבילות, כאשר החבילה החבילה שתעלה בגורל, תזכה את נציגי המפרסם ומשרד הפרסום בסוף שבוע זוגי באילת.
|
 |
 |
 |
 |
|
|