ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
חורף קל בדומינו'ס פיצה
הרשת משיקה תפריט חורף שבמרכזו - פיצה מופחתת קלוריות. תעלה קמפיין פרסום המיועד לאמהות וילדים בהיקף כמיליון שקלים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
2/1/2005 11:56
דומינו'ס פיצה משיקה בימים אלה את תפריט החורף, שבמרכזו – דומינו'ס דילייט – פיצה מופחתת קלוריות המורכבת מבצק קל (מתוצרת מאפיות אנג'ל), מועשר בסיבים תזונתיים.

את השקת התפריט החדש יגבה קמפיין פרסום שיכלול טלוויזיה, רדיו ודיוור ישיר לכמיליון בתי אב, בהיקף של כמיליון שקלים. הקמפיין, תחת הסיסמה: "סימפוניה של טעמים", יופנה בעיקרו לאמהות ולילדים.
 
לדברי מנכ"ל הרשת, אסף גרינברג , "באמצעות תפריט הקיץ הגדלנו את המכירות ב-30% ואנו מצפים לגידול ניכר נוסף, גם עתה".
 
יצוין כי בימים הקרובים תחנוך דומינו'ס פיצה הסניף ה-24 במספר, שיהווה את סניף הדגל של הרשת וימוקם ברח' אבן גבירול, סמוך למתחם בזל.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...