ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
פנינה רוזנבלום משיקה מוצרי תינוקות
תשקיע 200 אלף שקל בהחדרת הסדרה, הכוללת אל-סבון נוזלי, שמן, טלק ותחליב לתינוקות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
2/1/2005 12:08
פנינה רוזנבלום משיקה סדרת מוצרי תינוקות תחת מותג הבית, הכוללת אל-סבון נוזלי, שמן, טלק ותחליב לתינוקות. יצוין כי בעבר שיווקה רוזנבלום את סדרת "חן לתינוק",  שלא נחלה הצלחה.
 
השקת הסדרה תלווה בפעילות שיווקית וקד"מ בנקודות המכירה. מהחברה נמסר כי ההשקעה בפיתוח והחדרת הסדרה החדשה נאמדת בכ-200 אלף שקל.
 
המוצרים משווקים בימים אלה בחנויות הפרטיות וייכנסו במהלך השבועיים הקרובים לרשתות השיווק והפארמים.
 
רוזנבלום: "שוק מוצרי התינוקות הוא אחד התחומים הגדולים והרווחיים בישראל. המטרה שלי היא להציע להורים ולילדים מגוון רחב מאוד של מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיוויים".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...