/images/archive/gallery/233/228.jpgמוצרי תינוקות של פנינה רוזנבלום
פנינה רוזנבלום משיקה מוצרי תינוקות
תשקיע 200 אלף שקל בהחדרת הסדרה, הכוללת אל-סבון נוזלי, שמן, טלק ותחליב לתינוקות
דפדף בכלכלה
NRG מעריב 2/1/2005 12:08
פנינה רוזנבלום משיקה סדרת מוצרי תינוקות תחת מותג הבית, הכוללת אל-סבון נוזלי, שמן, טלק ותחליב לתינוקות. יצוין כי בעבר שיווקה רוזנבלום את סדרת "חן לתינוק", שלא נחלה הצלחה.
השקת הסדרה תלווה בפעילות שיווקית וקד"מ בנקודות המכירה. מהחברה נמסר כי ההשקעה בפיתוח והחדרת הסדרה החדשה נאמדת בכ-200 אלף שקל.
המוצרים משווקים בימים אלה בחנויות הפרטיות וייכנסו במהלך השבועיים הקרובים לרשתות השיווק והפארמים.
רוזנבלום: "שוק מוצרי התינוקות הוא אחד התחומים הגדולים והרווחיים בישראל. המטרה שלי היא להציע להורים ולילדים מגוון רחב מאוד של מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיוויים".