ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
טמפו במבצע ל"סאן בנדטו"
המבצע הינו חלק מהפעילות השיווקית של מותג המים המינרליים בישראל. ילווה בפעילות קד"מ בהשקעה של מיליון שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
4/1/2005 17:18
חברת טמפו יוצאת במבצע  למותג המים המינרליים "סאן בנדטו", במסגרתו יוגרלו 4 חופשות סקי זוגיות לאלפים.
 
המבצע הינו חלק מהפעילות השיווקית של סאן בנדטו בישראל, ומטרתו לתמוך במסר השיווקי של המותג - "לקחנו את האלפים – הכנסנו אותם לבקבוק".
 
המבצע ילווה בפעילות קד"מ בהשקעה מדווחת של מיליון שקלים,  תחת הסיסמא: "סאן בנדטו - פסגת המים מהאלפים".
 
שוק המים המינרליים בישראל מגלגל 80  מיליון דולר בשנה (ללא הכדים) ומראה שיעור צמיחה של כ-7% בשנה. השחקנים הבולטים בענף הם: "מי עדן", "נביעות" ,"סאן בנדטו", "עין גדי" ו"לייף".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...