חוגלה קימברלי תשקיע 2.5 מיליון שקלים בהשקת "קלינקס אנטי וירוס". הקמפיין יכלול טלוויזיה, רדיו ופעילות הסברתית
דפדף בכלכלה
NRG מעריב 6/1/2005 14:33
חוגלה קימברלי עולה בקמפיין לקידום "קלינקס אנטי וירוס", הממחטות החדשות שלה, תחת הסיסמה: "קלינקס אנטי וירוס – והווירוסים לא עוברים הלאה".
הקמפיין חדש נועד לתמוך במגבוני טישיו חדשים, שלפי הבטחת היצרן משמידים 99.9% מהווירוסים של שפעת וצינון. בחוגלה קימברלי מבטיחים שהמגבונים החדשים יתרמו לצמצום היקפי ההדבקה בשפעת ובהצטננות בקרב בני המשפחה, בסביבת העבודה ובכל מקום חברתי אחר.
בהחדרת המוצר החדש תשקיע חוגלה קימברלי כ-2.5 מיליון שקלים, שיחולקו בין פעילות פרסומית בטלוויזיה ובעיתונות, ופעילות הסברתית בקרב קהל יעד פוטנציאלי.
בנוסף, תערוך חוגלה קימברלי דיוור ישיר בקרב כ-2,000 רופאי משפחה וילדים.
סרטון הפרסומת ל"קלינקס אנטי וירוס" יציג משפחה בת חמש נפשות (הורים ושלושה ילדים) העוטים על פניהם מסכות של רופאים. לפתע מתחיל הנער הבוגר למשוך באפו לקראת אפצ'י.
ההורים ממהרים לגונן על שני ילדיהם האחרים ומסתירים את פניהם. ואז ברעש אדיר מתעטש הנער ומרעיד את החדר כולו. הקריינית (רונית כפיר) מדגישה את המסר: "אין סיבה ששפעת אחת תדביק את כל המשפחה". אחרי הפתיח מתחיל סרטון אנימציה קצר שממחיש את פעולת המוצר.