 |
ירידות המחירים שהורגלנו אליהן בשוק האינטרנט המהיר נבלמו, ומעתה צפויות דווקא עליות מחירים - כך לפחות מעריך יואב פרי-מור, סמנכ"ל השיווק של נטוויז'ן. ב-3 הרבעונים האחרונים של 2004 נרשמה התייצבות ברמת המחירים, לאחר תקופה ארוכה של ירידה הדרגתית. פרי-מור מאמין כי המשמעות היא שהמחירים לא יוסיפו לרדת, ואף יתחילו לעלות לקראת תום 2005. "השוק הזה אולי יתחיל סוף-סוף להתנהג בצורה רצינית", הוא מוסיף. פרי-מור מעריך כי נמשיך להתחבר לאינטרנט המהיר, למרות עליות המחירים: "חדירת האינטרנט המהיר עדיין לא הגיעה למיצוי, וב-2005 מספר המנויים צפוי לצמוח ב-20% נוספים, ל-1.1 מיליון". על-פי נתוני החברה בישראל, כיום יש 910 אלף מנויי אינטרנט מהיר - כ-48% מכלל משקי הבית בישראל. פרי-מור מעריך כי הצמיחה הצפויה תושפע ממאמצי הבנקים לספק ללקוחות יותר ויותר שירותים מקוונים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|