ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
מותג חדש בתחום הטואלטיקה: מוצרי טיפוח בשם "בסט"
המותג החדש, של חברת א.פ.י חורי הפצה, יימכר ברשתות השיווק ובתי-הכלבו וכולל למעלה מ-100 מוצרים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
נורית קדוש
11/1/2005 8:51
מותג חדש בתחום הטואלטיקה והטיפוח בשם "בסט", של חברת א.פ.י חורי הפצה, יימכר ברשתות השיווק ובתי-הכלבו. המותג כולל למעלה מ-100 מוצרים כגון מוצרי טיפוח גוף, טיפוח שיער, אביזרי רחצה, מוצרי מניקור ופדיקור, מגבוני נייר ומגבונים לחים.
 
מחירים לדוגמה: סבון נוזלי 1 ליטר- 9.99 שקלים , 100 מגבוני נייר (טישו) בשקית- 2.49 שקלים , ג' ל לשיער 500 גרם- 11.9 שקלים . א.פ.י חורי הפצה, שבבעלות ובניהול אשר חורי, נוסדה בשנת 1978. החברה משווקת ומפיצה מוצרי קוסמטיקה, בישום וטואלטיקה בכל הארץ, כשבבעלותה 3 חנויות דראגסטור פרטיות הפועלות בתל-אביב תחת השם "ביוטי סטור".
 
בפיתוח המותג החדש השקיעה החברה 3 מיליון שקל, כשהצפי לשנת 2005 הוא להגיע לכ-1,200 נקודות מכירה ברחבי הארץ, הכוללות: רשתות שיווק, מינימרקטים, פרפומריות, בתי-מרקחת, חנויות בקיבוצים ובתי-כלבו.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...